2017. szeptember 29., péntek

1-2. nap

Az utazás körülbelül 12 óra volt. Közöttük többször is megálltunk. Bár hosszú volt az út, a társaság jól elfoglalta magát. Volt, aki zenét hallgatott, volt, aki filmet nézett, volt, aki olvasott, és volt, aki aludt. Az út során láttunk érdekes dolgokat, többek között juhászt, bárányokat, csirkéket, stb. Az első megálló Nagyvárad volt. Az ottani érdekességeket is megnéztük, mielőtt tovább indultunk volna.
A következő állomás a Királyhágó volt. Már a Királyhágó felé is csodálatos tájakat láttunk, de amikor felértünk, a lélegzetünk is elakadt a látványtól. Mikor lefelé ereszkedtünk, láttunk egy égő járművet. 😱

A Tordai-hasadékot is láttuk messziről többször is, amit csak az út végén nézünk majd meg. Bár nagyon elfáradtunk az út során, Nagyenyed felé a legtöbb embernek még volt ereje énekelni.
A szállásra sötétben, egy rövid séta után érkeztünk meg. Elfoglaltuk a szobáinkat, amelyekben főleg emeletes ágyak vannak. Gyorsan leraktuk a bőröndünket, és indultunk is vacsorázni, mert már nagyon éhesek voltunk.
A vacsoránk nagyon finom volt, egy karfiol levesből, egy adag csirkecombból, petrezselymes krumpliból áll, ami mellé csemege uborkát is kaptunk. A desszertünk egy csokis mogyorós nápolyiból állt.
A vacsora után néhány diák filmet nézett a társalgóban, míg mások letusoltak, vagy a számukra fontos embereket hívták föl hogy tudassák, épségben megérkeztek a szállásra. A takarodó 11 körül volt, míg a lámpaoltás csak éjfélkor következett be, amit a diákok kellőképpen ki is használtak.

Másnap, miután felkeltünk, reggelihez indultunk, megcsodálva a lakhelyünkről a kilátást. A reggeli után a mi magunk által készített kajából éltünk. Ezután gyalog indultunk a Bethlen Gábor Kollégiumba. Ott rövid látogatást tettünk. Utána busszal elmentünk Tordára, Kolozsvárra, és megnéztük az ottani látványosságokat. Majd visszaérkeztünk a kollégiumba, ahol ezt a blogbejegyzést megírtuk. 😏

Készítők: Farkas Nóra Nikolett, Forgács Olivér, Belovai Annamária, Ocsovszki Bianka, Kovács Bence, Székesváry Noémi, Horváth Hunor, Lesti Dániel